Σελίδες

Σάββατο 25 Ιουνίου 2011

ΖΩΓΡΑΦΙΕΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΟΥ ΓΥΡΙΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ!!!




Η πρώτη συγκλονιστική ιστορία: Ένα κοριτσάκι γλιτώνει από το θάνατο, από πνιγμό σε πισίνα. Όπως διηγήθηκε η ίδια για τη ζωγραφιά της: "πάνω από τη μπλε γραμμή είναι ο παράδεισος". Η τρύπα στη μπλε γραμμή ανοίχτηκε για να δει η ίδια τη γέννηση του αγέννητου ακόμα αδερφού της. Όπως διηγείται η ίδια "κάποια φωνή μου είπε ότι θα γυρίσω στη γη για να μπορέσω να το βοηθήσω, γιατί θα είχε πρόβλημα υγιείας". Δεν ήξερε τι πρόβλημα θα είχε, αλλά ζωγράφισε μια καρδιά στο μωρό. Και όντως το μωρό γεννήθηκε μετά από αρκετούς μήνες με πρόβλημα στην καρδιά!



Ένα μικρό κοριτσάκι που γλίτωσε από το θάνατο από διαβητικό κόμα. Όπως είπε η ίδια: "Δεν ήμουν στο παράδεισο ούτε κάπου αλλού, αλλά ήμουν ξαπλωμένη και πολλοί άνθρωποι με λευκά ρούχα ήταν πίσω μου. Μπροστά μου ήταν δύο κουμπιά, ένα κόκκινο και ένα πράσινο. Οι άνθρωποι με τα λευκά μου λέγαν να πατήσω το κόκκινο, αλλά εγώ φοβόμουν και πάτησα το 
πράσινο και επανήλθα στη ζωή"!
Ένα άλλο παιδί, που γλίτωσε από το θάνατο, ζωγράφισε πώς φαινόταν το ίδιο όταν ήταν για λίγο στον παράδεισο!

Ενα άλλο κοριτσάκι είχε πρόβλημα καρδιάς και ήταν στο νοσοκομείο για μεταμόσχευση καρδιάς. Μετά την επέμβαση, η μητέρα της είπε συστήνοντας το γιατρό της: "από εδώ ο γιατρός που σε έσωσε". Το κοριτσάκι όμως κούνησε το κεφάλι του και έγραψε σε μεταλλικό πίνακα (επειδή δε μπορούσε να μιλήσει): "Ο Θεός με έσωσε"! Όπως περιέγραψε, "ήμουν στο ταβάνι, μέσα σε άσπρο φως και κοιτούσα τον εαυτό μου κάτω. Ένας άγγελος ήταν κοντά μου και γενικά ένιωθα υπέροχα. Όμως ο άγγελος μου είπε ότι θα μπορούσα μόνο για πολύ λίγο να κάτσω και μετά θα επέστρεφα. Μου είπε ότι θα ερχόταν για μένα άλλη στιγμή, πιο σωστή." Και το κοριτσάκι επέζησε. Γυρνώντας από το νοσοκομείο, η μητέρα της και το κοριτσάκι ήταν μέσα στο αυτοκίνητο και ξαφνικά είδαν ένα άσπρο φως να κατεβαίνει και να αγγίζει σχεδόν τη γη. Το κοριτσάκι είπε ότι τέτοιο ήταν το φως μέσα στο οποίο ήταν κι αυτή. Η μητέρα της προσπάθησε να της εξηγήσει το φαινόμενο, αλλά σταμάτησε όταν μετά από λίγες ώρες μάθανε ότι ένα παιδάκι πέθανε κοντά σε εκείνη τη περιοχή. Δυστυχώς, το κορτσάκι τελικά πέθανε μετά από μερικούς μήνες...

Κάποιο άλλο κοριτσάκι ζωγράφισε την εικόνα της γιαγιάς της, την οποία είδε καθισμένη σε μια καρέκλα, να περιβάλεται από ένα σύννεφο. Ακόμα δεν έχει ανακαλύψει τί σημαίνει η εικόνα.

Τέλος μια άλλη εικόνα, είναι αυτή που ένα κορίτσι έχει ζωγραφίσει με απίστευτη λεπτομέρεια μια σκηνή από την προσπάθεια επαναφοράς στη ζωή κατά τη διάρκεια της επέμβασής της! Δε θα μπορούσε, λένε οι γιατροί, να ζωγραφίσει την εικόνα με τόσες λεπτομέρειες μόνο με τη φαντασία της!



ΠΗΓΗ:TheGreekz.com - Unexplained phenomena


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...