Σελίδες

Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2010

ΑΝ ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΩ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ!!!

* θα φρόντιζα να χτίσω πρώτα την αυτοεκτίμησή του και μετά θα φρόντιζα για το σπίτι
* θα χρησιμοποιούσα τα δάχτυλά μου για να ζωγραφίζω κι όχι για να μαλώνω




* θα το διόρθωνα λιγότερο 
και θα συνδεόμουν μαζί του περισσότερο
* θα έπαιρνα τα μάτια μου από το ρολόι 
και θα κοίταζα περισσότερο το ίδιο το παιδί μου

* θα φρόντιζα να λέω «εγώ ξέρω» λιγότερο 
και να νοιάζομαι περισσότερο
* θα έκανα μαζί του πιο πολλές βόλτες 
και θα πετούσα περισσότερους χαρταετούς.

* θα σταματούσα να προσποιούμαι τη σοβαρή 
και θα έπαιρνα πιο σοβαρά το παιχνίδι
* θα έτρεχα σε περισσότερους αγρούς 
και θα κοίταζα πιο πολύ τα αστέρια τη νύχτα

* θ΄ αγκάλιαζα περισσότερο 
και θα αποτραβιόμουν λιγότερο
* θα μπορούσα να δω την ομορφιά της βελανιδιάς 
με αφορμή ένα μικρό βελανίδι

* θα ήμουν λιγότερο άκαμπτη 
και περισσότερο υποστηρικτική
* θα του μάθαινα λιγότερα για την αγάπη της δύναμης 
και περισσότερα για τη δύναμη της αγάπης.

Diane Loomas
πηγή: Newagemama.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...